kamila@brzdacenalace.pl

+48 696 089 781

Nasz Zespół

Małgorzata Brach

Dyrektor żłobka i przedszkola
Zamknij

Małgorzata Brach

Dyrektor żłobka i przedszkola

Absolwentka Wydziału Pedagogicznego ze specjalnością Pedagogiki Ogólnej i Animacji Społeczno-Kulturalnej oraz Wydziału Polonistyki ze specjalnością Kulturoznawstwo, studiowała i pracowała we Francji. Ukończyła m.in. szkolenie NVC Język serca w pracy z dziećmi i młodzieżą, a także liczne szkolenia instruktorskie ZHP w zakresie metod pracy z dziećmi oraz szkolenia liderów grup dziecięcych. Zaangażowana w szkolenie animatorów Centrum Nauki Kopernik. Aktualnie studentka Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie SWPS. Założycielka przedszkola i żłobka „Brzdące na łące”.

Brzdące na łące, to miejsce, które powstało z pasji i pragnienia pracy z dziećmi. Tutaj uczą się nie tylko Brzdące, ale cały zespół pracowników! Moją ambicją jest tworzyć miejsce przyjazne dzieciom i wykorzystujące potencjał młodych pedagogów. Do harmonijnego rozwoju dziecka niezbędne jest doświadczanie, swoboda działania i ekspresji oraz stawianie wyzwań. Takim miejscem są "Brzdące na łące"

Kamila Bykowska

Vice-dyrektor przedszkola i logopeda
Zamknij

Kamila Bykowska

Vice-dyrektor przedszkola i logopedka

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie ze specjalnością Logopedii, ukończyła warsztaty Porozumienie bez przemocy (NVC), Integracja Sensoryczna (SI) – wykrywanie zaburzeń i zasady prowadzenia terapii oraz Stany nagłe – Pierwsza pomoc dzieciom, w przedszkolu gra na gitarze i śpiewa.

O sobie: Uwielbiam pracować z dziećmi. Największą przyjemność i satysfakcję czerpię z obserwacji jak dzieci się uczą i jak moja praca wpływa na rozwój małego człowieka. W pracy staram się myśleć kreatywnie i wykorzystywać swój potencjał na sto procent! Poza pracą działam w harcerstwie, a oprócz tego kocham śpiewać. Śpiew towarzyszy mi na każdym kroku.

Jolanta Sińczuk

Wychowawczyni w żłobku
Zamknij

Jolanta Sińczuk

Wychowawczyni w żłobku

Absolwentka Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych oraz studiów podyplomowych na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, ukończyła Kurs opiekunów w żłobku oraz szkolenie Pierwsza pomoc dzieciom.

O sobie: Praca z dziećmi jest dla mnie ogromnym wyzwaniem, umiem zachęcić do zabawy i tak zorganizować czas maluchom, by nigdy się nie nudziły. Z radością patrzę na postępy naszych Brzdąców. Zależy mi na tym, aby w naszym żłobku czuły się szczęśliwe i bezpieczne. Współpraca z dziećmi przynosi mi wiele satysfakcji, a dzięki otwartości świetnie nawiązuję z nimi kontakt.

Emilia Rozeniał

Wychowawczyni w żłobku

Zamknij

Emilia Rozeniał

Wychowawczyni w żłobku

Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku Historia, aktualnie w trakcie studiów podyplomowych w zakresie Pedagogiki w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Lublinie. Ukończyła szkolenie Pierwsza pomoc dzieciom.

Adrianna Baranowska

Wychowawczyni w przedszkolu

Zamknij

Adrianna Baranowska

Wychowawczyni w przedszkolu

Studentka Pedagogiki ze specjalnością przedszkolną i wczesnoszkolną na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ukończyła kurs w zakresie sensoplastyki oraz szkolenie Pierwsza pomoc dzieciom.

O sobie: Odkąd pamiętam w moim otoczeniu, w rodzinie zawsze było mnóstwo dzieci. Zabawy z nimi, wycieczki, wspólne rysowanie były codziennością. Z czasem pasja organizowania dzieciom czasu, wspierania ich w rozwoju, obserwowania postępów przerodziła się w pewność, że chcę zawodowo z pracować z dziećmi. Dzięki pracy z Brzdącami łączę pasję, naukę i praktykę pedagogiczną.

Agnieszka Białkowska

Wychowawczyni w przedszkolu
Zamknij

Agnieszka Białkowska

Wychowawczyni w przedszkolu

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalniej ze specjalnością Logopedii. Kontynuuje studia logopedyczne na Pedagogium - Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Warszawie. Ukończyła szkolenie Pierwsza pomoc dzieciom.

O sobie: Aby zrozumieć małego człowieka, staram się patrzeć na świat z jego perspektywy. Traktuję każde dziecko indywidualnie uwzględniając jego potrzeby, możliwości i zdolności. W pracy z dziećmi stawiam na kreatywność oraz skupiam się na ich mocnych stronach. Staram się aby rozwój dziecka był, jak najbardziej wszechstronny. Kładę szczególny nacisk na rozwijanie umiejętności językowych oraz postaw proekologicznych.

Karolina Chochlewicz

Wychowawczyni w przedszkolu
Zamknij

Karolina Chochlewicz

Wychowawczyni w przedszkolu

Studentka Akademii Pedagogiki Specjalnej, studia w zakresie Wychowania przedszkolnego z edukacją wczesnoszkolną. Ukończyła szkolenie Opiekun w żłobku i w klubie dziecięcym oraz szkolenie Pierwsza pomoc dzieciom.

O sobie: Jako dziecko uwielbiałam bawić się "w szkołę". Z czasem okazało się, że praca z dziećmi to moja pasja. Nic nie sprawia mi większej radości niż obserwowanie jak Brzdące rosną i z moją pomocą robią postępy. Kontakt z dziećmi pozwala mi wszechstronnie się rozwijać łącząc pracę, hobby i naukę w jedno. Jestem zaangażowana i pomysłowa, dlatego razem z Brzdącami nigdy się nie nudzimy!

Joanna Mordak

Prowadząca zajęcia gordonowskie
Zamknij

Joanna Mordak

Prowadząca zajęcia gordonowskie

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie Pedagogiki. Ukończyła Kurs umuzykalniania dzieci w wieku od 0 do 3 lat według teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona.

O sobie: W pracy z dziećmi szczególną uwagę poświęcam edukacji przez sztukę. Dbam o to, aby zapewnić dzieciom poczucie bezpieczeństwa i swobody oraz umożliwić doświadczanie świata w sposób jak najbardziej przystępny dla nich. Staram się indywidualnie podchodzić do każdego dziecka.

Martyna Rudnicka

Logopeda
Zamknij

Martyna Rudnicka

Logopedka

Absolwentka Filologii Polskiej ze specjalnością nauczycielską i specjalizacją logopedyczną oraz studiów kulturoznawczych w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej na Uniwersytecie Warszawskim, absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Neurologopedia na Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym SWPS. Ukończyła także Państwową Szkołe Muzyczną I i II stopnia im. K. Kurpińskiego.

Logopeda z powołania i wykształcenia. Od 2008 roku prowadzi indywidualną terapię logopedyczną dzieci i młodzieży z zaburzeniami mowy i języka, opóźnionym rozwojem mowy i trudnościami szkolnymi. Ukończyła szkolenie Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej oraz szkolenie dotyczące wspomagających i alternatywnych metod porozumiewania się – AAC. Uczestniczyła m.in. w warsztatach I i II stopnia z wykorzystania metody werbo-tonalnej w terapii dzieci z wadą słuchu oraz w warsztatach dotyczących diagnozy i metod terapii opóźnionego rozwoju mowy. Dba o prawidłowy rozwój mowy Brzdąców, prowadzi indywidualną terapię logopedyczną dzieci.

Do góry ↑