Jestem absolwentką Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie SWPS, a także Pedagogiki i Kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Aktualnie jestem w trakcie całościowego szkolenia psychoterapeutycznego w Szkole Psychoterapii Dialog – akredytowanej przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne.

Ukończyłam szkolenie w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (I stopień), szkolenie NVC – Porozumienie bez przemocy, a także Kids’ skills – Dam radę! oraz szkolenie w zakresie terapii i edukacji dzieci z autyzmem.

Jestem założycielką Przedszkola, Żłobka i Pracowni Rozwoju „Brzdące na łące”. Miejsce to powstało z pasji i pragnienia pracy z dziećmi. Tutaj, od 2012 roku, uczą się nie tylko Brzdące, ale cały zespół pracowników! Moją ambicją jest tworzenie przestrzeni przyjaznej dzieciom, w której wykorzystuje się potencjał zarówno młodych pedagogów, jak i doświadczonych specjalistów. Do harmonijnego rozwoju dziecka niezbędne jest doświadczanie, swoboda działania i ekspresji oraz stawianie wyzwań. Takie właśnie są „Brzdące na łące”.

W gabinecie wspieram dzieci i młodzież z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego, takimi jak: trudności w regulacji złości, wycofanie, lęk, nieśmiałość, agresja, obniżone poczucie własnej wartości, problemy w relacjach z rówieśnikami, trudności adaptacyjne i szkolne oraz obniżony nastrój. Pracuję również z osobami dorosłymi, wspierając je w procesie rozwoju, samopoznania i radzenia sobie z życiowymi wyzwaniami.

Prowadzę wsparcie i poradnictwo dla rodziców w obszarach takich jak: komunikacja w rodzinie, adaptacja do nowych sytuacji życiowych, czy wsparcie w kryzysach rodzinnych (np. rozwód lub rozstanie).

Pracuję w nurcie systemowym, który zakłada, że trudności jednostki są ściśle powiązane z funkcjonowaniem całego systemu rodzinnego. Podejście systemowe pozwala lepiej zrozumieć kontekst, w jakim pojawiają się objawy lub trudności, i zaplanować skuteczniejsze formy pomocy. W pracy z dziećmi i młodzieżą spojrzenie systemowe jest szczególnie ważne – zachowania młodych osób często są odzwierciedleniem napięć i wyzwań w ich otoczeniu. Dlatego w terapii staram się nie tylko „leczyć objawy”, ale wspólnie z rodziną szukać źródeł problemów i sposobów na ich rozwiązanie.

W pracy psychoterapeutycznej integruję różne podejścia, dopasowując je do potrzeb pacjenta. Korzystam z podejścia psychodynamicznego i systemowego,

a także z metod terapii poznawczo-behawioralnej oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. Pracując z dziećmi i młodzieżą, nie tylko dążę do rozwiązania zgłaszanego problemu, ale również wspieram rozwój odporności psychicznej i budowanie wiary we własne możliwości.

Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Psychoterapeutycznego. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.

W Pracowni Rozwoju prowadzę psychoterapię dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych, a także konsultacje psychologiczne dla rodziców. W przedszkolu i żłobku wspieram merytorycznie zespół terapeutyczny i nauczycielki Brzdąców.